  • Data: 2008-09-04 21:37:20
    Temat: Re: Zakup i NiP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Sep 2008, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Czaki" <w...@o...pl> napisał

    > Ale jego interesuje.

    Sejmu też nie interesowało:
    "Jednakże na żšdanie tych osób podatnicy sš obowišzani do wystawienia
    faktury" (to cytat z art. 106).
    Podatnik podaje niezbędne dane i żąda faktury, sprzedawcę to może
    obchodzić albo nie - ale jak nie wystawi f-ry popełni przestępstwo
    z KKS i tyle.
    Przepis ministra jest jasny: f-ra dla konsumenta może nie zawierać
    NIP, więc żądanie nabywcy jest uzasadnione.

    > Nikt nie będzie się wysilał, żeby jakiemuś uparciuchowi dobrze zrobić.

    Y tam.
    Ja na miejscu sprzedawcy bym się wysilił.

    pzdr, Gotfryd