eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną › Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup motocykla typu cross/enduro na firmę informatyczną
    Date: Mon, 25 Jul 2011 10:38:16 +0200

    W dniu 25.07.2011 10:25, jureq pisze:
    > A kiedykolwiek było trzeba? Poza tym od 01.01.2011 sporo się zmieniło.

    Nie wiem, pytałem. Bo tak to nieco brzmi mało prawdopodobnie, żeby US
    oddał tyle kasy.
    Bo np. kupujemy stado maszyn, budujemy dom, kupujemy działkę i co,
    podatek do przodu?
    To np. każdy, co chce sobie zbudować dom, budowałby go ,,na firmę'' jako
    potencjalną siedzibę.

    > Czyli jej imię i nazwisko

    Zazwyczaj jeszcze jednak dodatkowa nazwa. Niewielu przedsiębiorców
    rejestruje DG pod samym imieniem i nazwiskiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek