    From: "inter" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup od kogos lokatorskiego mieszkania - czy warto
    Date: Sun, 12 Nov 2006 22:51:13 -0000

    Też bym sie w to nie pchał , a do tego był poruszany kiedyś temat róznicy
    między " zadatkiem " a " zaliczką "- w którymś jest hak ,że z pieniędzmi
    można sie pożegnac , gdy trafimy na cwaniaka . Witek dobrze radzi , 50 k
    nieduże pieniądze wiec niech gość kombinuje a podatku nie zapłaci jak
    przeznaczy na cele mieszkaniowe a przecież sie buduje.Dla Was lepiej jak
    kupicie w tym roku a dla niego bez róznicy. Pozdrawiam.