    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup papieru do firmy - jak to rozliczyc?
    Date: Sat, 05 Jul 2003 14:30:56 +0200

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Zakupu dokonuje co jakis czas w wiekszej ilosci.
    > Nie jestem w stanie przewidziec na co dokladnie
    > zostani zuzyty papier. Moze byc wykorzystany na trzy
    > (cztery?) sposoby:
    > 1. Wydruk, ktory jest sprzedawany Klientowi jako usluga
    > pt. "Wydruk foto" lub "reprodukcja foto".
    > 2. Probne wydruki do powyzszego, ktorych Klient nie dostaje,
    > 3. Wydruki reklamowe rozsylane do Klientow,
    > 4. Czasem sprzedaje czesc papieru po prostu jako papier...
    >
    > Problem polega na tym, ze Ksiagowa chce, zebym na f-rze
    > w chwili _zakupu_ okreslal w jaki sposob bedzie wykorzystany
> [...]

    Jestes na KPiR?
    Cały papier foto jako materiał, na koniec roku remanent.
    Wszystkie opisane sposoby zuzycia tego papieru kwalifikują go jako
    materiał podstawowy - do produkcji, świdczenia usług lub na sprzedaż.
    Nie wiem czego jeszcze potrzeba twojej księgowej.
    Mówiła po co jej te informacje?? Przecież na księgowanie nie mają wpływu
    - i tak trzeba ten papier ując w rubryce "Towary handlowe i materiały".

    Jeżeli jesteś na pełnej księgowości to prowadzisz magazyn, co tym
    bardziej nie zmusza Cie do decydowania przy zakupie gdzie i jak papier
    zostanie ostatecznie zużyty.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk