eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Date: Mon, 1 Mar 2004 13:05:55 +0100

    On Sun, 29 Feb 2004, BAH wrote:

    >+ Dnia Sat, 28 Feb 2004 00:52:01 +0100, Gotfryd Smolik news
    >+ <s...@s...com.pl> napisał(a):
    >+
    >+ >>+ > Pewnym problemem jest kwestia formalnej konieczności zapłacenia
    >+ >>+ > VATu od "normalnie stosowanej prowizji" !
    [...]
    >+ > Wyszło na to (zapisałem już listę artykułów z 32.4 i 15.3 na
    >+ >czele) iż zajrzałem do ustawy i zdaje się że muszę zrewidować
    >+ >poglądy.
    [...]
    >+ Po wątku: Prywatny zakup ,faktura na firmę. (6,7,9 luty)
    >+ http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo.podatki&tid=6617085
    >+
    >+ sądziłem, że już zrewidowałeś stanowisko.
    >+ http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo.podatki&aid=28963862

    To jest INNE stanowisko :)
    IMHO czym innym jest "przymus wpisania" który zrewidowałem poprzednio
    i przyznaję się bez bicia że próbowałem wyciągnąć w tym wątku (moja
    wina, thx za przypomnienie o owym wyroku !) a czym innym konieczność
    odprowadzenia VATu od marży w razie przekazania na cele osobiste
    o czym wspominałem w poście który cytujesz.

    Nie da się się ukryć ze *oba* stanowiska były zbyt... profiskalne :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wycofujący się rakiem)