eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
  • Data: 2004-02-29 20:18:07
    Temat: Re: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Feb 2004 00:52:01 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > A co mam wybaczyć ? ;)
    > Wyszło na to (zapisałem już listę artykułów z 32.4 i 15.3 na
    >czele) iż zajrzałem do ustawy i zdaje się że muszę zrewidować
    >poglądy.
    > A już ze 3 czy 4 razy głośno prezentowałem stanowisko jak
    >wyzej i nikt mnie nie sflejmował - nawet Maddy ;) (choć
    >cosik protestowała, ale tylko aż ustawę wyjąłem :))

    Po wątku: Prywatny zakup ,faktura na firmę. (6,7,9 luty)
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo.podatki&tid=6617085

    sądziłem, że już zrewidowałeś stanowisko.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo.podatki&aid=28963862

    BAH