  • Data: 2007-04-25 09:45:12
    Temat: Re: Zakupy na allegro w koszty
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-04-2007 o 11:42:06 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > A czemu uważasz, że trzeba go bronić?
    > Co najwyżej do obrony jest przeznaczenie takiego kosztu, sam fakt jego
    > poniesienia jest dostatecznie w ten sposób udokumentowany - przyczepić
    > się nie ma do czego.
    > Taki wydruk to potwierdzenie zawarcia umowy kupna-sprzedaży przez sieć.

    Tyle że w rozporządzeniu do KPiR nic o takim cudzie nie wspominają,
    wspominają za to o rachunkach, a rozporzadzenie wykonawcze do Ordynacji
    podatkowej
    wymaga żeby rachunek był podpisany przez wystawcę.
    Co prawda jest art. 180 ordynacji, ale w tej sytuacji zdobycie dokumnetu
    który spełna wymagania formalne dla uznania go za rachunek powinno być
    prostsze niż ewentualne przepychanki potem.