  • Data: 2007-04-26 07:32:22
    Temat: Re: Zakupy na allegro w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Apr 2007, t...@o...pl wrote:

    > A o podpisie sprzedawcy tam coś jest?
    > Bo jeśli jest to wydruk z allegro z pdpisem sprzedawcy wyczerpuje też
    > wymagania dla rachunku

    Wiesz co?
    Chyba rozwiązałeś "problem opornych" :)
    O ile całkiem sporo osób protestuje przeciw wystawieniu rachunku,
    że tak powiem: "luzem", pewnie "tak dla zasady bo jak mi przepis nie
    kazał to mi nie wolno", przed podpisaniem wydruku (z ew dopiskiem
    "towar wydałem" albo coś w tym stylu) nikt nie będzie się bronił :)

    pzdr, Gotfryd