    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaległa faktura sprzedaży
    Date: Tue, 12 Jun 2012 08:01:13 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 09:57:47 UTC+2 użytkownik ARTUR WIERZBICKI napisał:
    > Witam
    >
    > Prowadze jednoosobową DG.
    >
    > W mc maju okazało się że nie wystawiłem jednej fv sprzedażowej za mc
    > luty.
    >
    > Vat mam kwartalny, więc zrobiłem korekte deklaracji (kwota mała więc
    > odsetek nie było)
    >
    > Teraz mam pytanie jak ją zaksięgować do KPIR?
    >
    > W mc lutym z jakąś inną numeracją ? (bo przecież numeracja faktur
    > biegnie cały czas do dziś)
    >
    > Czy w mc bieżącym?
    >
    > Kwota podatku w mc lutym też oczywiście minimalnie wzrosła, więc ją
    > już dopłaciłem do US osobno.

> [...]

    Już wyjaśniam (sorki że tak późno....Euro 2012 :)

    Ewidencje prowadze w Excelu wiec duża dowolność.
    Dopisałem więc tą fakturę do lutego i wyszła mi ta kwota.

    Nie wiem tylko jak powinno być z numeracją..
    Bo tak:

    Faktura: data sprzedaży luty 2012, data wystawienia maj 2012
    nr kolejne w księdze też juz lecą po kolei i co mam zmieniać wszystkie aby tamtą
    dopisać?