    From: siarra <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zalelge faktury za internet.
    Date: Tue, 24 May 2005 23:54:32 +0200

    Dnia Tue, 24 May 2005 23:37:08 +0200, buchalterin napisał(a):

    > za I i II - stawka ZW
    > za III, IV, V - 22%
    > tyle, ze z terminem płatnosci będzie kłopot.... bo pewnie masz w umowie na
    > 10-ego każdego miesiąca.

    > za 260,00 zł chce Ci sie po Sądach ciągać??
    >
    > Poza tym... wystawiając teraz FV narażasz się na dokładne sprawdzanie ksiąg
    > i ich rzetelnosć przez US.

    Do dziś to już zaległość na 975 zł. ( Te wystawione faktury są opłacone)
    Co do terminu, to pewnie, jeśli dam korzystniejszy dla klienta, to nie
    będzie mógł się doczepić do tego, nawet przed sądem.
    Moje wątpliwości pojawiają się co do sposobu wystawienia faktury.
    Zgodnie z umową powinienem faktury wystawiać co miesiąc i co miesiąc
    uwzględniać je w książce i ewidencji VAT.
    Swoją drogą, klient w myśl umowy, powinien płacić niezależnie od
    wystawionej faktury.

    Jak to najlepiej odkręcić??