    From: "buchalterin" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zalelge faktury za internet.
    Date: Wed, 25 May 2005 00:28:01 +0200

    news:d709qm$8u5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie
    > zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad
    > wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług,
    > do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
    > (Dz. U. Nr 97, poz. 971)
    >
    > § 18. 1. W przypadkach określonych w art. 19 ust. 10 i ust. 13 pkt 1-5 i
    > 7-11 ustawy, fakturę wystawia się nie później niż z chwilą powstania
    > obowiązku podatkowego.
    >
    > 2. Faktury, o których mowa w ust. 1, nie mogą być wystawione wcześniej niż
> [...]
    To to wiem, znam, ale jak to sie ma do umowy - ów obowiazek podatkowy??
    Zgodnie z umową z klientem - termin płatności jest np. 10.01 i wówczas ten
    obowiązek powstaje.
    A ponieważ ów obowiazek powstał w tamtych miesiącach, to zasugerowałm
    powyższy sposób rozwiazania tego problemu.
    Jeśli się mylę, bedzę wdzięczna za naprowadzenie na właściwy tor...