    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zalelge faktury za internet.
    Date: Fri, 27 May 2005 06:42:20 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Tutaj mam zawsze wątpliwości, ale ani ustawa ani rozporządzenie nie
    > wiąże obowiązku podatkowego z zapisami umowy, a z fakturą. Moznaby więc
    > założyć, że zapis o okresie rozliczeniowym wystarczy. Tym bardziej, że
    > wielu operatorów wystawia takie faktury.

    A czy można wystawić np. dzisiaj fakturę 'za internet' za okres od 05.2004
    do np. 01.2005?

    Moja księgowa twierdzi, że można wystawić np. za okres od 05.2004 do 05.2004
    (czyli tak, żeby dzień wystawienia był wewnątrz tego okresu). A tymczasem
    Tepsa - jak sobie np. przypomni, że nie wystawiała faktur za Neostradę
    przez pół roku - wystawia faktury bez zachowania tej zasady - np. 25 maja
    wystawiłaby 6 osobnych faktur za grudzień, styczeń, luty, itd.

    A więc jak, można tak wystawić?

    P.