  • 1. Data: 2003-06-05 09:45:35
    Temat: Zaliczka - czy ksiegowac i jak ?
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Jak w temacie - czy zaliczke powinno sie ksiegowac w momencie jej
    otrzymania,
    czy tez w momencie otrzymania reszty zaplaty i wystawienia faktury/rachunku
    ?

    ANIOL

  • 2. Data: 2003-06-05 22:14:47
    Temat: Re: Zaliczka - czy ksiegowac i jak ?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "ANIOŁ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - czy zaliczke powinno sie ksiegowac w momencie jej
    > otrzymania,
    > czy tez w momencie otrzymania reszty zaplaty i wystawienia
    faktury/rachunku
    -----------------------------------
    Tylko gdzie ty chcesz ją księgować pełna ksiegowość książka przych.i roz.czy
    może zastanawisz się nad nią w konteskcie Vatu.Dalej ty otrzymałeś ta
    zaliczke czy ty ją płacisz ?Napisz cos więcej to może się uda odpowiedzić.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-06 00:07:23
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może zastanawisz się nad nią w konteskcie Vatu.Dalej ty otrzymałeś ta
    > zaliczke czy ty ją płacisz ?Napisz cos więcej to może się uda odpowiedzić.

    Książka przych.i roz. , zwolniony z VAT, ja biorę zaliczkę od klienta.

    ANIOŁ

  • 4. Data: 2003-06-06 05:59:51
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Książka przych.i roz. , zwolniony z VAT, ja biorę zaliczkę od klienta.
    No wobec tego zaliczka nie jest przychodem wiec do książki nie
    wpisujesz.Gdyś był Vatowcem to powyżej 50 % należności należałoby wystawić
    fakturę Vat.
    Wiola