    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaliczka i Sp. z o.o.
    Date: Wed, 26 Dec 2007 21:08:57 +0100

    Wojtek Malina pisze:

    > Nie wiem :)
    >
    > Nigdy nie wystawialem ani nie otrzymalem takowej - wiec sie nie
    > interesowalem. Ale z tego co google mowi, to nie jest...

    Pewnie się powtarzam, ale sprawdzilam w archiwum i ostatni raz pisałam o
    tym wieki temu więc jednak powtórzę.

    Spółka z o.o. prowadzi pełną księgowość. Aby prowadzić księgi rachunkowe
    potrzeba odpowiedniej wiedzy i wykształcenia i zakłada się, że zarząd
    spółki nie powierza prowadzenia ksiąg pierwszej lepszej osobie która sie
    uśmiechnie. Chyba że wszyscy członkowie zarządu mają skłonności samobójcze.
    Osoba ktora prowadzi księgi rachunkowe powyższej spółki powinna takie
    rzeczy, jak odpowiedź na to szkolne pytanie, znać obudzona w środku
    nocy, a zadając je na grupie spalić się ze wstydu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813