  • 1. Data: 2007-12-26 16:21:05
    Temat: Zaliczka i Sp. z o.o.
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Witam,

    Czy Sp. z o.o. moze zaksiegowac w koszty w grudniu fakture "Zaliczka na
    wykonanie blabla". Np. Sp. z o.o. placi 28 grudnia i otrzymuje fakture
    (zaliczkowa) w grudniu (data grudniowa, 28 grudnia) - 2000 netto. Towar
    dostanie w styczniu wraz z faktura gdzi ebedzei "Za wykonanie tego i
    tamtego 3000 netto minus 2000 zaliczka do zaplaty 1000 zł netto"

    ???

    Pozdr
    ja

  • 2. Data: 2007-12-26 18:30:52
    Temat: Re: Zaliczka i Sp. z o.o.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostanie w styczniu wraz z faktura gdzi ebedzei "Za wykonanie tego i
    > tamtego 3000 netto minus 2000 zaliczka do zaplaty 1000 zł netto"

    Czy zaliczka jest kosztem?

  • 3. Data: 2007-12-26 19:14:39
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:fktv15$he7$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zaliczka jest kosztem?

    Nie wiem :)

    Nigdy nie wystawialem ani nie otrzymalem takowej - wiec sie nie
    interesowalem. Ale z tego co google mowi, to nie jest...

  • 4. Data: 2007-12-26 20:08:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wojtek Malina pisze:

    > Nie wiem :)
    >
    > Nigdy nie wystawialem ani nie otrzymalem takowej - wiec sie nie
    > interesowalem. Ale z tego co google mowi, to nie jest...

    Pewnie się powtarzam, ale sprawdzilam w archiwum i ostatni raz pisałam o
    tym wieki temu więc jednak powtórzę.

    Spółka z o.o. prowadzi pełną księgowość. Aby prowadzić księgi rachunkowe
    potrzeba odpowiedniej wiedzy i wykształcenia i zakłada się, że zarząd
    spółki nie powierza prowadzenia ksiąg pierwszej lepszej osobie która sie
    uśmiechnie. Chyba że wszyscy członkowie zarządu mają skłonności samobójcze.
    Osoba ktora prowadzi księgi rachunkowe powyższej spółki powinna takie
    rzeczy, jak odpowiedź na to szkolne pytanie, znać obudzona w środku
    nocy, a zadając je na grupie spalić się ze wstydu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2007-12-26 20:15:42
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Osoba ktora prowadzi księgi rachunkowe powyższej spółki powinna takie
    > rzeczy, jak odpowiedź na to szkolne pytanie, znać obudzona w środku
    > nocy, a zadając je na grupie spalić się ze wstydu.

    Hmmm, to nie ja mam ta spolke z o.o. - w sumie moglbym zadzwonic do
    ksiegowej, ale to tylko nurtujace mnie pytanie wokol innego problemu. I
    ksiegowa pewnie nie bylaby zachwycona jakby ktos zadzwonil do niej w
    drugi dzien swiat po kolacji czy przed kolacja nawet ;)

    Pozdr
    ja