    Date: Tue, 17 Mar 2015 08:30:18 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Założenie działalności

    W dniu 17.03.2015 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śm...@s...pl ...

    > Niby tak. Ale ja jestem zdania, ze kazda jedna czynnosc urzedowa mniej to
    > lepiej, zwałszcza, ze nie do koncau miem pojąc to rozdrobnienie, ze tu
    > działanosc a tu regon. Wiec chwale połaczenie.

    Pamiętam że w 2004 roku zarejestrowałem DG w chwilę moment, być może
    dlatego że WUS był tuż obok US i UM i wydawał regon w ciągu 15 minut.
    Podobno pogorszyło się po wprowadzeniu jednego okienka.

    Poza tym, kurcze, to nie problemy z zarejestrowaniem działalności są
    problemem dla początkujących nanoprzedsiębiorców, tylko wysokość ZUSu i
    to że nie jest procentem dochodu a jest koszmarnie wysokim ryczałtem.

    p . m.