  • Data: 2010-08-04 13:07:52
    Temat: Re: Zapłata przelewem z dziwnym opisem operacji
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-04 14:45, \n wrote:
    > Ja się odnoszę do tego co napisał Piotr: "tuż przed przedawnieniem
    > należności, w zamian za odstąpienie od drogi sądowej, należność zostaje
    > zapłacona"

    Czy "zapłata" należności nastąpiła tydzień przed przedawnieniem czy 1.5
    roku przed przedawnieniem to jest bez znaczenia dla samego mechanizmu wałka.

    Ważne jest to, że "zmiana" wierzyciela nastąpiła na gębę. Tak więc ZTCW
    były istotne problemy dowodowe ażeby wykazać wałek.

    Ale ja tam nie wnikam w to, jak niektórzy prowadzą swój biznes. W końcu
    bawią się za swoje pieniądze ...

    Piotrek