    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapytanie do US, zaskarżanie ustawy, itd.
    Date: Tue, 26 Oct 2004 19:31:17 +0000 (UTC)

    cef <c...@i...pl> wrote:
    > Raczej nie ma ograniczeń, ale pomyśl jaka będzie jakość
    > odpowiedzi (16 stron bełkotu, z którego nic nie wywnioskujesz,
    > bo napiszą Ci, że może być np fax potwierdzeniem, ale każdy
    > przypadek rozpatrywany jest osobno i czasem jest potwierdzeniem,
    > a czasem nie jest (zależy od tego jaki papier do faksu itp)

    Wyszło takie długie, bo właśnie chciałem to porozbijać na kilka jasnych
    pytań (np. czy może być faks, czy może być wydruk emaila, itd.)

    > Jakie załączniki? Ponumeruj strony
    > i na jednej opłacie - 5zł

    5? Ja słyszałem o 20. A załącznikami jest np. ksero listu przewozowego i
    wydruk trackingu albo przelew od Polcardu i faktura z Polcardu z danymi
    właściciela karty.

    > Z odpowiedzią z US niewiele wskórasz, bo taką odpowiedź
    > dostaniesz jak opisałem. Więc nawet nie będziesz się mógł
    > nią podeprzeć.

    Te odpowiedzi, które czytałem w SIPie na stronie MF są w miarę konkretne.
    Jak takie dostanę, to nie będę płakał (no, będę płakał jak nie zgodzą się z
    moją interpretacją :) ).

    > Może zgłoś się do jakiegoś posła ze swojego okręgu :-))))))

    Też o tym myślałem... Chyba jedyne wyjście.

    P.