  • 1. Data: 2005-01-19 17:32:36
    Temat: Zarobilem niecale 2900zl w 2004 roku, zwrot?
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    Witam, w 2004 roku zarobilem niecale 2900zl na czysto pracujac przez 4
    miesiace, byla to moja pierwsza praca, jestem studentem zaocznym ( nie wiem
    czy jest to potrzebne ale nigdy sie nie rozliczalem ;) Slyszalem ze jesli
    zarobilo sie przez rok mniej niz jakas wyznaczona kwote mozna wystapic o
    zwrot podatku. Czy orientuje sie ktos czy w moim przypadku moge ubiegac sie
    o zwrot i jaki formularz musialbym wypelnic?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-19 18:09:11
    Temat: Re: Zarobilem niecale 2900zl w 2004 roku, zwrot?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pejti wrote:
> [...]
    > zwrot podatku. Czy orientuje sie ktos czy w moim przypadku moge ubiegac sie
    > o zwrot i jaki formularz musialbym wypelnic?

    Dostaniesz pit-11, na jego podstawie wypelniasz pit-37.
    zajrzyj na stronę www.pity.pl, ściągnij co trzeba, samo się wypłełni.
    Na tym też pit-37 wyjdzie ci ile urząd ci zwróci.
    Kiedyś tam wypełniałeś NIP-3 i dostałeś numer NIP, jeżeli na tym
    formularzu nie podałeś konta bankowego to zwrot przyjdzie do ciebie
    pocztą po potrąceniu kosztów poczty.
    Jak nie chcesz stracić tych paru groszy to nip-3 możesz wypełnić jeszcze
    raz zaznaczając opcję zgłoszenie aktualizacyjne i wysłać go jeszcze raz
    z wpisanym numerem konta bankowego jeśli takowe masz.
    To by bylo na tyle w skrócie.

  • 3. Data: 2005-01-19 19:18:16
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    [cut]
    a ile myslisz ze moga mi zwrocic na oko?

  • 4. Data: 2005-01-19 19:41:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pejti wrote:
    > [cut]
    > a ile myslisz ze moga mi zwrocic na oko?

    cały zapłacony podatek.
    za mało danych, żeby to policzyć dokładnie