  • 11. Data: 2005-03-26 08:50:39
    Temat: Re: "Zarobki w Urzędach" - pytanie częściowo związane z podatkami:-)
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Aga" napisał w wiadomości m.in.>

    > pracuję w US od 12 lat , jestem starszy komisarz skarbowy

    Czy to jest wysokie stanowisko (starszy komisarz skarbowy)? Właściwie czym
    się taki komisarz zajmuje? Dla mnie określenie komisarz kojarzy się z pracą
    w innych formacjach i niekoniecznie w Polsce;-), natomiast jeżeli chodzi o
    aparat skarbowy to kojarzy mi się z poborcą skarbowym bądź z UKS(?) Jeśli
    tak, to zarobki stoją na innym poziomie niż pracowników służby cywilnej w
    urzędach czy izbach skarbowych...

    >nie jestem w służbie cywilnej

    Myślałem, że każdy pracujący w "skarbówce" jest członkiem korpusu, bądź
    pracownikiem, bądź mianowanym urzędnikiem...
    w moim US nie ma ani jednego członka korpusu służby

    > poziom pracowników jest adekwatny do poziomu...

    Jak to rozumieć?:-)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Czy ktoś się orientuje w sferze zarobków dla "żółtodziobów"
    (początkujących, normalnych, bez doświadczenia) w urzędach i izbie na danym
    obszarze? Czy praca w izbie jest bardziej "zyskowna" niż w urzędach?
    Pamiętam, że padło stwierdzenie, że 30% "jest" za izbą...

  • 12. Data: 2005-03-26 20:07:34
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obszarze? Czy praca w izbie jest bardziej "zyskowna" niż w urzędach?
    > Pamiętam, że padło stwierdzenie, że 30% "jest" za izbą...

    Warszawa. Jeden z US. Stanowisko na dzien dobry starszy referent
    (wykształcenie wyższe-stąd i od razu starszy). zarobki na dzień dobry 1750
    brutto (umowa na zastępstwo). Dane z końcówki zeszłego roku. Obecnie to samo
    stanowisko, pensja wyższa 1972 brutto, umowa na czas określony - do
    zrobienia aplikacja służby cywilnej. Potem ponoć ma być umowa na czas
    nieokreślony. Z plotek: ten to US jeden z najgorzej opłacanych w Wawie.

    m.

  • 13. Data: 2005-03-28 09:06:10
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "m." napisał m.in.:

> [...]
    > zrobienia aplikacja służby cywilnej. Potem ponoć ma być umowa na czas
    > nieokreślony. Z plotek: ten to US jeden z najgorzej opłacanych w Wawie.

    Sądzę, że w Warszawie są wyższe zarobki niż w innych częściach kraju... A
    ile może zarabiać osoba z wyższym wykształceniem "na dzień dobry" w Izbie
    (może być Warszawa)?

    Pozdrawiam
    T.N.

  • 14. Data: 2005-03-29 08:25:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 11:06:10 +0200, Tomasz Nowak napisał(a):

    > Sądzę, że w Warszawie są wyższe zarobki niż w innych częściach kraju... A

    Na to wygląda.
    W Krakowie Starszy Referent dostaje 1600 brutto na wejściu, a potem różne
    śladowe podwyżki. Inna sprawa że jest sporo "niespodzianek" - premie
    kwartalne (identyczne dla wszystkich, tzn. zależne tylko od stażu pracy),
    wypłata "z zysku" pod koniec roku (bywa zbliżone do pensji), "trzynastka"...
    Ale na kokosy nie ma co liczyć.
    Umowa najpierw jest na 6 miesięcy, potem na rok, potem jest egzamin i się
    wstępuje do Służby Cywilnej, a umowa przechodzi na bezterminową.

    W Izbach zarobki podobno są wyższe - ale nie znam szczegółów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004