    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zasiłek pogrzebowy
    Date: Fri, 26 Jun 2009 11:54:59 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 czerwiec 2009 18:06
    > (autor CUT_INZ
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <h1qvk6$8he$1@mx1.internetia.pl>):

    > Moje zdanie: Niech nie zarabia na śmierci ojca tylko za naddatek niech
    > dokupi po prostu kilka mszy za duszę rodziciela.

    Aha, jak wyda na msze to podatku nie będzie a jak na jedzenie albo i
    wódkę to będzie?
    A masz jakąś podstawę prawną czy po prostu cię rozpiera, żeby pokazać
    swoją moralna wyższość?

    Cofam pytanie, odpowiedź jest zbyt oczywista.

    Swoją drogą jak to jest, że ksiądz się za darmo nie pomodli? Czym to się
    różni od sprzedawania odpustów albo drzazg z drabiny, która sie śniła
    Jakubowi?
    Po cholerę płacić za gruszki na wierzbie jak można za gruszki w occie
    (na zagrychę). Tato by pewnie pochwalił wybór.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813