  • Data: 2006-09-02 19:09:39
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny - wyliczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Sep 2006, Atryda wrote:

    > przychodu, kwoty składek i podatku. Jesli się mylę to prosze o poprawke. A
    > teraz zasadnicze pytanie jesli byla pobierana zaliczka i był zwrot podatku w
    > zwiazku z ulgami budowlanymi to ten zwrot podatku doliczamy do dochodu?

    *JEŚLI* tezy wyrażone w wątku:
    "czy delegacja jest dochodem"
    są prawdziwe, to zwrot podatku nie jest przychodem (na pewno) więc
    nie byłby również przychodem wg tej tezy (że liczy się przychód
    "w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym") - ale to już tylko
    "jeśli" a nie "na pewno", bo nie wiem!

    pzdr, Gotfryd