    From: <3...@2...213302.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zatrudnienie na wakacje a zaliczki na podatek
    Date: Fri, 3 Jul 2015 21:33:02 +0200

    Liwiusz w
    <news:mn6n9p$9q7$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]
    u>

    > Ale o co chodzi? Że wg ciebie zarobek to przychód? A czemu nie dochód?
    > Jak mam przychodu 100, a kosztów 100, to zarobku nie mam.

    I tu Cię mam:
    Nawet do synonimów nie trzeba sięgać
    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/zarobek.html>
    3. <<zysk osiągnięty z transakcji handlowej>>

    Czyli zarobek jest. A, że również koszty są...

    Przyczepiłeś się do "kwoty wolnej od podatku" (A) to nie wypada byś używał
    słowa "zarobek" (B). Przecież jesteś "prawnie poprawny" i nie używasz
    określeń nie występujących wprost w przepisach (tu podatkowych)

    --
    'Tom N'