    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zatrudnienie niani - jakie opłaty ponosi rodzic?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 15:44:39 +0200

    On 15.09.2011 15:40, tomek wrote:

    > Nie jestem pewny czy wg skali podatkowej (18% - ~570zł), czy
    > "ryczałtowe" 18%, ale te 18% się przewija i tu i tu.

    Przy czym to jest liczone od dochodu, a dochód to jest przychód - koszty
    (np. składka na ZUS),
    a samą zaliczkę na podatek pomniejsza się o kwotę składki zdrowotnej
    (NFZ). No i w Twoim przypadku gdy masz składki refundowane to nie za
    bardzo wiem jak to policzyć, trzeba by zajrzeć głębiej do przepisów.

    Tomek