  • Data: 2007-12-10 23:13:08
    Temat: Re: Zatrudnienie żony we własnej DG...
    Od: "axel" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:nyxrrv2azbfn.skaw6jjc4627.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 8 Dec 2007 19:30:55 +0100, axel napisał(a):
    >
    > No to Cię rozczaruję :)
    > Nie zmieniłam zdania, axel ;)
    >
    > Tak jak napisał sympatyczna poczta, te składki opłaca osoba prowadząca DG
    > to jemu ewentualna "emeryturka" może wzrosnąć. A tak przypadkiem, zupełnie
    > niechcący, potrafię wyliczyć jej wysokość, uwzględniając obecny stan
    > prawny
    > i jakoś szczególnego wzrostu z tego tytułu nie zauważyłam.
    > Chcesz analizę? ;>
    >
    > Taka "b.młoda" nie jestem, a o swoją emeryturkę dbam sama, nie wieszając
> [...]

    Moje Ty Kochanie !

    W pełni się z Tobą zgadzam....lecz wiesz i widzisz chyba na codzień, że
    ludzi przedsiębiorczych i dobrze sobie radzących wcale nie jest tak
    wiele...natomiast jest pewne, że zdecydowana większość zginęłaby " na
    starość" bez ZUS-u.....ja natomiast staram się sam sobie (i oczywiście
    najbliższym !) zabezpieczyć starość bo.....zginąłbym, gdybym miał żyć z tego
    co mi ZUS da....lecz składki opłacam bo.....MUSZĘ !

    Pozdr.:

    axel