  • 1. Data: 2002-08-29 22:49:00
    Temat: Zawieszenie DG
    Od: "Łalo" <D...@p...onet.pl>

    Czy coś takiego w ogóle istnieje?
    Jak na razie znajduję same sprzeczne informacje. Jedni mówią, że ak inni, że
    nie.
    Z tego o się dowiedziałem /prowadzę DG jako osoba fizyczna, płatnik VAT,
    KPiR/ to do ZUS-u muszę wypełnić ZUS ZWUA i ZUS ZWPA, natomiast w US
    aktualizację NIP-1.

    Dariusz Borkowski
    D...@p...onet.pl & l...@G...pl
    0-502 067-732
    *******************************

  • 2. Data: 2002-08-30 08:18:15
    Temat: Re: Zawieszenie DG
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    zgadza się, ale vat 7 musisz nadal składać

  • 3. Data: 2002-08-30 14:01:45
    Od: "Łalo" <D...@p...onet.pl>

    Użytkownik "justyna" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zgadza się, ale vat 7 musisz nadal składać
    Dzięki, właśnie się tego dowiedziałem dzisiaj w US.
    Ale jaki to ma sens, przecież co miesiąc mogli by mieć o jeden papierek
    mniej.

    Dariusz Borkowski
    D...@p...onet.pl & l...@G...pl
    *******************************

  • 4. Data: 2002-08-30 15:32:15
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze D...@p...onet.pl:

> [...]
    > Z tego o się dowiedziałem /prowadzę DG jako osoba fizyczna, płatnik
    > VAT, KPiR/ to do ZUS-u muszę wypełnić ZUS ZWUA i ZUS ZWPA, natomiast w

    Ja to bym raczej złożył VAT-Z i zaznaczył powód "INNY". W uwagi możesz
    wpisać zawieszenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 5. Data: 2002-08-30 21:50:39
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Ale jaki to ma sens, przecież co miesiąc mogli by mieć o jeden papierek
    > mniej.

    A ty szukasz sensu w US ??????
    Tam Go nie znajdziesz