  • 1. Data: 2002-08-29 16:05:59
    Temat: forma ryczaltu a uslugi komputerowe
    Od: "Piotr Gejgalis" <g...@N...info>

    Witam
    Mama prowadzi jadlodajnie (niedawno juz o tym pisalem na tej grupie) i
    rozlicza sie w formie ryczaltu. Chcialem jej dorejestrowac dodatkowa DG
    zwiazana z tworzeniem stron www lub uslug komputerowych/internetowych i
    dowiedzialem sie na tej grupie ze niestety nie wszystkie rodzaje DG moga byc
    rozliczane w formie ryczaltu :(
    Mam pytanie: Czy ktos z grupowiczow moze znalazl jakis rodzaj DG ktory mozna
    rozliczyc w formie ryczaltu i mniej wiecej pokrywalby sie z tworzeniem
    stron www/sklepow internetowych/umieszczania reklam w internecie...
    Wiem ze moge to robic w oparciu o umowe o dzielo lecz wtedy musialbym
    obciazyc zleceniodawce wypelnianiem PITow, placenia podatku itd...
    Bardzo prosze o pomoc (a moze da sie w umowie o dzielo tak zaczarowac ze
    wszystkie formalnosci moglbym zalatwic ja? tzn dostarczyc zleceniodawcy
    gotowy komplet formularzy i jeszcze w jego imieniu zaplacic podatek)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-29 17:12:21
    Temat: Re: forma ryczaltu a uslugi komputerowe
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > zwiazana z tworzeniem stron www lub uslug komputerowych/internetowych i
    > dowiedzialem sie na tej grupie ze niestety nie wszystkie rodzaje DG moga
    A czy nie lepiej przejsc na zasady ogolne ???

    Im szybciej, tym lepiej... >>> http://link.interia.pl/f1642

  • 3. Data: 2002-08-29 18:09:28
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > A czy nie lepiej przejsc na zasady ogolne ???
    A najlepiej wyrejestrowac dzialalnosc wogole i przejsc na ryczalt Kolodki -
    7,5 % :)

    Im szybciej, tym lepiej... >>> http://link.interia.pl/f1642

  • 4. Data: 2002-08-29 20:11:03
    Od: "Piotr Gejgalis" <g...@N...info>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .

    > byc
    > A czy nie lepiej przejsc na zasady ogolne ???

    no wlasnie jadlodajnia 'lepiej' wychodzi w ciagu roku na ryczalcie niz na
    zasadach ogolnych i mama sie nie zgodzi...