    From: "Jarek S." <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszenie DG a faktury kosztowe
    Date: Sat, 28 Dec 2013 20:07:09 +0100

    > Moment.
    > *ZA TOWARY* już *PO ZAWIESZENIU*.
    > Oświecisz przykładem, który da się uzasadnić "utrzymaniem DG"?

    > A dlaczego by nie?
    > IMO istotne jest dla którego okresu "zalicza się" koszt, ale nie kojarzę
    > aby dla dochodowego gdzieś był istotny moment otrzymania dokumentu.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ========

    Przykładowa sytuacja: klient zleca serię ogłoszeń prasowych, ja obciążam
    klienta fakturami wystawionymi w okresie działania firmy natomiast redakcja
    obciąża mnie w dniu druku każdej reklamy, kilka ostatnich reklam ukazuje się
    już po dacie zawieszenia mojej firmy....zlecone były miesiąc wcześniej przed
    datą zawieszenia....