  • Data: 2008-04-01 09:48:26
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jest jakaś podstawa prawna dla "TAK"? ;)

    Cośmi świta, że przy którejś formie opodatkowania jest chyba zdefiniowana
    mozliwość zawieszenia działalności. W ZUS na czas zawieszenia
    wyrejestrowaywało sie, potem rejestrowało ponownie. Napisałem TAK / NIE, bo
    w tym przypadku nie było chyba obaw, że za 9 lat odwiedzi nas smutny pan i
    powie: DAWAJ SKŁADKI za okres zawieszenia...
    Choć może racja, powinno być NIE.