  • Data: 2005-01-06 19:52:34
    Temat: Re: Zawieszenie składek ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:crk47v$4q1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał
    >
    > Re : Kolego ! Przeczytaj wcześniejsze dyskusje na ten temat, sięgnij do
    > przepisów. Metoda "mnie się wydaje" kosztowała wiele już wielu.

    Niewykluczone. Dla mnie jest jednak istotne, ze mnie nie bedzie kosztowala.

    > Ale to
    > Twoje pieniądze i Twoja wola co z nimi zrobisz.

    Ano wlasnie. I finansowac nimi ZUS-u jakos nie mam zamiaru :-) Natomiast w
    poscie, na ktory odpowiadasz, probowalem jako niefachowiec odniesc sie w
    jakis sposob do sytuacji ogolnej. Biorac pod uwage, ze moga istniec osoby,
    ktore nie podjely dzialan uniemozliwiajacych potencjalne proby egzekucji
    tego rodzaju naleznosci przez ZUS, zas korzystaly z instytucji zawieszania
    sie, chcialem tylko zasugerowac najogolniejsza mozliwa linie obrony (brak
    jednoznacznie sformulowanego zakazu).

    pozdrawiam, marekz