  • Data: 2013-01-01 21:15:09
    Temat: Re: Zbiorcza usługa jako jedna pozycja na fakturze
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Mniej czasu i liter zabrałaby Ci odpowiedź

    A to dopiero żart :-)
    Zacznij od wyspecyfikowania, które z tych usług mają obniżone stawki,
    które związane są z budownictwem ogólnie, a które z mieszkaniowym
    i czy to usługi konserwacyjne czy związane z infrastrukturą, o której
    mowa w art ileś tam ustawy za wyjątkiem kościołów i rezydencji prezydenta,
    a które elementy elektroniki zawierają luty srebrne i ich sprzedaż
    wymaga specjalnego klasyfikowania i rejestracji obrotu z kartą przekazania
    odpadu
    włącznie, a które tylko rejestrowania obrotu za pomocą kasy fiskalnej.
    Łeb mi pęka, więc na tym poprzestanę.