    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zdrowotne
    Date: Sun, 9 Feb 2003 19:21:45 +0100

    > W przypadku umów objętych podatkiem zryczałtowanym zdrowotne w wysokości
    > 8% jest w całości odliczane od dochodu (czyli dochód jest pomniejszany o
    > tę składkę), bowiem dla tych umów nigdy nie zachodzi przypadek, w którym
    > składka na zdrowotne miałaby być mniejsza od podatku.

    To ja już całkiem "ogłupłem". Moim zdaniem jak jest podatek zryczałtowany to
    nie mowy o dochodzie,więc jak można odliczyć coś od czegoś, czego nie ma.?
    Poza tym nie słyszałem (idę zaraz umyć uszy) aby zdrowotne można było
    odliczać od dochodu.
    Podaj Tomku jakiś przykład takiego odliczenia, to może mi się trochę
    rozjaśni.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet