  • 1. Data: 2005-02-27 18:10:32
    Temat: Zeznania za 2004 - format wydruku
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Pytanie z natury krotkich i raczej trywialnych, znajdujacych sie na granicy
    tematyki grupy :

    Na co uwazac przy wydruku formularzy (PIT-37 i odliczenia) ? W tym roku jak
    bym nie kombinowal (uzywam programu PITy 2004 prod. IPS), wydruk jest
    proporcjonalny, ale pozostawia spory dolny i prawy margines. Czy to moze
    byc przyczyna problemow (np. ze skanowaniem) w US ? Czy moga przez to nie
    przyjac mi formularzy ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 2. Data: 2005-02-27 18:25:31
    Temat: Re: Zeznania za 2004 - format wydruku
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byc przyczyna problemow (np. ze skanowaniem) w US ? Czy moga przez to nie

    Mam powazne obawy, ze oni tego nie skanuja. Czyli nie przejmowal bym sie
    tym. Tym bardziej, ze jesli wydruk jest proporcjonalny, to ewentualne
    skanowanie i tak zakonczy sie sukcesem (chyba ze Prokom bedzie pisal
    oprogramowanie skanera, to wtedy nie wiem).

    marekz

  • 3. Data: 2005-02-27 20:00:03
    Od: "M." <m...@q...com.nospam>

    Wojciech Skrzypinski napisał(a):
> [...]
    >
    > Na co uwazac przy wydruku formularzy (PIT-37 i odliczenia) ? W tym roku jak
    > bym nie kombinowal (uzywam programu PITy 2004 prod. IPS), wydruk jest

    zawsze wszystkie druki drukują z opcja proporcjonalnie i nigdy nie było
    problemów

    Pozdrawiam M.

  • 4. Data: 2005-02-27 22:14:11
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Mam powazne obawy, ze oni tego nie skanuja. Czyli nie przejmowal bym sie
    > tym.

    Moj kolega pracowal swego czasu w charakterze skanera :) - wklepywal dana z
    PIT-ow do kompa ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-02-28 07:00:13
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > proporcjonalny, ale pozostawia spory dolny i prawy margines. Czy to moze
    > byc przyczyna problemow (np. ze skanowaniem) w US ? Czy moga przez to

    Od 4 (5) lat składam pit w formie wydruku z IPS w formacie A5 (2 strony na
    1 kartce).
    Nie mam problemów.

  • 6. Data: 2005-03-01 23:40:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Feb 2005, Wojciech Skrzypinski wrote:

    >+ proporcjonalny, ale pozostawia spory dolny i prawy margines. Czy to moze
    >+ byc przyczyna problemow (np. ze skanowaniem) w US ?

    Spora część ludzi wypełnia PITy *ręcznie*.
    Musieliby mieć pomysły a-la-ZUS żeby rzucać hasło "skaner" :)

    >+ Czy moga przez to nie przyjac mi formularzy ?

    ...ja bym się nie spodziewał :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)