  • 1. Data: 2005-02-27 12:39:16
    Temat: Niepoprawna właściwość
    Od: "Echnaton1" <e...@N...pl>

    Witam

    W roku 2004 oprócz umowy o pracę i niewielkich dochodów z wynajmu
    mieszkania miałem kilka umów o dzieło. Kilka dni temu otrzymałem druk
    PIT8B i w pozycji "Miejsce składania informacji" znalazł się "US Łódź
    Śrómieście" - tymczasem ze względu na miejsce zameldowania podlegam (i
    zawsze tak było) pod "US Łódź Polesie". Jest to ewidentna pomyłka
    płatnika - pytanie mam jednak następujące - co w tej sytuacji zrobić?
    Czy rozliczać się ze swoim macierzystym urzędem, czy zgłosić pomyłkę,
    a jeżeli tak to komu - płatnikowi czy US (któremu???).
    Z góry dziękuję za poradę.

    Echnaton
    odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2005-02-27 18:08:41
    Temat: Re: Niepoprawna właściwość
    Od: "Magda B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Echnaton1" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy rozliczać się ze swoim macierzystym urzędem, czy zgłosić pomyłkę,
    > a jeżeli tak to komu - płatnikowi czy US (któremu???).

    Nalezy zglosic pomylke płatnikowi. On zlozy PIT8B we wlasciwym urzedzie a do
    niewlasciwego wysle korekte.