  • Data: 2006-11-24 10:15:00
    Temat: Re: Zgłoszenie do ZUS
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lis o godzinie 09:39, na pl.soc.prawo.podatki, t napisał(a):

    > Jeśli masz z etatu minimalne wynagrodzenie(jeśli pracujesz np na 1/16 etatu
    > to tez musisz miec minimalne, a nie 1/16 minimalnego), to faktycznie
    > tylko zdrowotne,

    Right ;)

    > rejestrujesz sie jako platnik sklatek na ZFA

    A jeżeli musiałby na ZPA - to co wtedy?
    Nie napisał jakiego typu, charakteru rozpoczął DG ... może ma osobowść
    prawną? ;)
    To tylko tak wKF żeby nie było że ... ;)

    > i do tego zglaszsz do zdrowotnego na ZZA

    Dokładnie.

    > (chyba ze przedsieborcy musza zawsze na ZUA

    Nie - ma płatnik zgłosić go "na ZZA".
    Gdyby była konieczność innych ubezpieczeń -to wtedy wchodzi w rachubę ZUA -
    ale w przedstawionej sytuacji - tylko ZZA (osoba ubezpieczona).
    No i oczywiście wcześniej zgłoszenie płatnika.

    --
    Herbi
    24-11-2006 11:14:57