  • 1. Data: 2002-04-19 07:45:03
    Temat: Re: Zgodność z dokumentem tożsamości
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł)

    He, he wbite. Widziała Pani nowy dowód?
    A wracając do tematu - oświadczenie naogół brzmi (cytat z PIT-37)
    "Oświadczam, że są mi znane przepisy Kodeksu karnego skarbowego o
    odpowiedzialności za podanie danych niezgodnych z _rzeczywistością_"
    (podkreślenie moje).
    Zgodne z rzeczywistością jest nowe nazwisko, czego mozna dowieść np.
    wypisem
    z aktu małżeństwa. Nie widze przeszkód, żeby z zeznaniem (lub w ciągu 14
    dni, jeśli DG) złożyć aktualizację NIP dotyczącą nazwiska, a po zmianie
    dowodu kolejną, dotyczącą cech dokumentu tożsamości.

    Pozdrawiam
    Krzysztof