  • 1. Data: 2002-04-19 08:14:44
    Temat: czy moge odliczac jako "osoba prywatna" ?
    Od: "Kasia Starega" <k...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie czy prowadzac DG - co skutkuje wypelnieniem PIT-36 - moge
    normalnie w nim odliczac sobie moje "prywatne" wydatki - typu korzystanie z
    niebublicznej sluzby zdrowia, fundusz remontowy na moje wlasne mieszkanie,
    czy kupno kuchenki gazowej do tego mieszkania (siedziba dzialalnosci mojej
    firmy jest moje mieszkanie - nie wiem czy ty ma znaczenie).
    W koncu "przedsiebiorca" tez jest czlowiekiem i chyba ma prawo do takich
    odliczen, ktorych zupelnie nie wiaze z dzialalnoscia gospodarcza (rachunki
    mam wystawione na siebie imiennie). Czy mam racje?
    Pozdrawiam, Kasia

  • 2. Data: 2002-04-19 09:56:57
    Temat: Re: czy moge odliczac jako "osoba prywatna" ?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Kasiu, oczywiście że możesz sobie odliczać.
    Pozdrawiam. Hania.
    Użytkownik Kasia Starega <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a9ojra$8n0$...@h...uw.edu.pl...

  • 3. Data: 2002-04-19 10:21:12
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kasiu, oczywiście że możesz sobie odliczać.
    > Pozdrawiam. Hania.
    > Użytkownik Kasia Starega <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a9ojra$8n0$...@h...uw.edu.pl...

    Boże broń żeby z Twoim problemem zapoznał się ktoś z MF - zaraz
    przygotowałby "wniosek racjonalizatorski" ograniczający odliczenia w PIT 36
    ;-)))