  • Data: 2002-04-13 15:00:54
    Temat: Re: Zly nip - jakie konsekwencje?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mialem cos takiego - nic mi nie zrobili - wystarczylo skorygowac

    Możesz ewentualnie upewnić się że mają twój poprawny NIP, ale generalnie
    nic ci za to nie grozi, ponieważ najprawdopodobniej zauważyli pomyłkę i
    sami skorygowali, lub też jeżeli przenosiłeś się do innego US, to
    potwierdzili numer NIP z twojego US w którym miałeś nadany numer Nip.
    Jeżeli w bazie jesteś odnotowany z poprawnym numerem, to raczej są
    minimalne szanse żeby przypisali twój pit do innej osoby, zwłaszcza że
    dostałeś zwrot nadpłaconego podatku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...