eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3 › Re: Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
  • Data: 2003-12-29 23:01:00
    Temat: Re: Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Maciuszko s...@h...pl ...

    > Ok. Dzięki. To teraz jeszcze mam nadzieję, że liczy się data stempla
    > pocztowego :)

    ???
    W jakim sensie.
    Liczy sie data jaka podałeś przy nowym miejscu zamieszkania.
    I raczej nie bedziesz potrzebowal zadnej umowy (ja sie jeszcze z takimi
    wymogami w US nie spotkałem).
    Chyba ze z ta data to ci chodzilo o miesieczny czas na zgloszenie zmian?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)