  • 1. Data: 2002-07-23 17:08:11
    Temat: Zmiana formy opodatkowania
    Od: "Michał Kościanek" <m...@p...onet.pl>

    W jaki sposób lub na jakiej podstawie można w trakcie roku mozna zmienić
    formę opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalności gospodarczą.
    Z tego co wiem i słyszałem w U.S. to nie można; ale czy istnieje jakaś
    "furtka"?

  • 2. Data: 2002-07-23 17:36:24
    Temat: Re: Zmiana formy opodatkowania
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Kościanek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ahk2ib$qp0$1@news.onet.pl...
> [...]
    > formę opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalności gospodarczą.
    > Z tego co wiem i słyszałem w U.S. to nie można; ale czy istnieje jakaś

    A jaką obecnie masz formę opodatkowania?

  • 3. Data: 2002-07-23 21:31:04
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

> [...]
    > formę opodatkowania osoby fizycznej prowadzącej działalności gospodarczą.
    > Z tego co wiem i słyszałem w U.S. to nie można; ale czy istnieje jakaś

    zawsze istnieje (albo prawie zawsze !)
    pytanie zasadnicze : z czego na co ?

    pozdrawiam - Darek

  • 4. Data: 2002-07-24 10:37:59
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Czy można zmieić z zasad ogólnych (podatkowa kpir) na ryczałt przy
    założeniu, że ta działalność nie jest wyłączona z ryczałtu?
    K.

  • 5. Data: 2002-07-24 11:02:56
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kamila" <K...@2...pl> wrote in message
    > Czy można zmieić z zasad ogólnych (podatkowa kpir) na ryczałt przy
    > założeniu, że ta działalność nie jest wyłączona z ryczałtu?
    > K.

    Z tego co wiem, to nie,
    ale od czego sa matki, zony, .......
    (mezowie, bracia...)