    From: samosia2<s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana księgowej - na jakiej zasadzie
    Date: 3 Dec 2003 14:24:59 GMT

    jeżeli bardzo Ci zależy na rozstaniu z księgową, to nie widzę, żadnych
    prawnych problemów, rorumiem, że ustna umowa zlecenia polega na
    wypłaceniu jej wynagrodzenia za każdy zaksięgowany miesiąc. Radzę,
    abyś najpierw poszukał innego biura, które np. zgodzi się rozliczyć np.
    vat do 25 dostając dokumenty np. 23. Jeżeli nie to po prostu
    podziękuj swojej księgowej na początku następnego miesiąca w
    praktyce już dziś. Ja miałam podobny przypadek. Tyle że
    przejmowałam księgowość prowadzoną przez biuro rachunkowe ale z
    okropnymi błędami. Przeszło polubownie. Tj. tamto biuro oddało część
    dokumentów - za dany rok, ale rozliczyło jeszcze pracowników tej firmy
    w Zusie.
    Aby wydębić od niej (trochę z przymusu) dokumenty za dany rok -
    powiedz, że masz kontrolę skarbową i panie z urzędu chcą zobaczyć
    księgi i po sprawie a nuż się uda.

    -> http://usenet.pomocprawna.info