  • 1. Data: 2004-04-21 08:42:39
    Temat: Zmiana numerów kont
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Mój bank w którym mam konto firmowe zmienia numery kont zgodnie z nowym
    standardem, czy w związku z tym muszę aktualizować informacje o numerze
    (chyba NIP1?), czy jest to robione automatycznie, w końcu zmiana była
    systemowa i ten mój stary numer jest zaszyty w nowym.
    Jeśli muszę wysyłać NIP to do kiedy, bo stare i nowe numery będą obowiązywać
    jeszcze razem przez jakiś czas?
    A swoją drogą to znowu będzie niezłe zamieszanie, podobnie jak było (a
    właściwie jest) ze zmianą dowodów.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-21 09:37:20
    Temat: Re: Zmiana numerów kont
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obowiązywać
    > jeszcze razem przez jakiś czas?
    > A swoją drogą to znowu będzie niezłe zamieszanie, podobnie jak było (a

    Jeżeli bedziesz uzywał starego numeru jeszcze przez jakis czas to nie musisz
    składac narazie NIP-1.

    Jezeli zaczniesz posługiwac się nowym numerem to dopiero wtedy trzeba
    zgłoscic do US.

    I z tego co ja wiem to dla osob prowadzacych działalnośc aktualizacje NIP-1
    robi się w ciagu -14 dni od zmiany. Dla osob nieprowadzacych działalnosci
    gospodarczej wszelkie zmiany składa się w ciagu 30 dni na formularzu NIP-3.
    Nio ale moge się mylić ;)

    Pozdrawiam,
    Zulka