  • 1. Data: 2004-04-21 08:09:26
    Temat: ZUS
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze!
    Mam takie pytanie:

    Prowadze działalność gospodarcza i z tego tytułu płacę około 640 zł. ZUS-u
    miesięcznie
    Znajomy doradził,że może mnie zatrudnić w swojej firmie na etat ze stawką
    824 (najnizsza) i ja mu będę zwracał ten ZUS, bo to będzie dla mnie
    korzystniejsze.

    Pytanie moje jest takie: ile musiałbym mu zapłacić za ten ZUS i czy sa
    jakieś inne koszty?????

    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2004-04-22 08:43:41
    Temat: Re: ZUS
    Od: "A.Zielińska" <a...@j...com.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam Wojtek
    >

    > Od najniższej krajowej, czyli od tych 824 pln musisz zapłacić zus 380,74 i
    podatek dochodowy od os fiz 11,80
    Tyle kosztów musisz ponieść dla tego kolegi.
    A do tego musisz jeszcze płacić zdrowotne od swojej działalności.

    pozdrawiam
    Ania