    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana siedziby powodujaca zmiane US
    Date: 27 Jan 2003 22:50:29 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pd151.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze emssik@trex.:

    > No wlasnie, od kiedy sa te chore przepisy, ze przy skladaniu NIP-1 i
    > VAT-R, musze przedstawiac wpis do ewidencji i regon??? Juz 3 raz
    > przenosze siedzibe firmy i wczesniej nie bylo takiej koniecznosci,
    > umowe najmu lokalu przedstawialem przed uzyskaniem wpisu do ewidencji.
    > A teraz bylem w US'ie, zeby zlozyc te dokumenty i dowiedzialem sie, ze
    > kobieta chce ode mnie wpis, regon i umow najmu lokalu. Przeciez to
    > jakas abstrakcja?

    Wpis do ewidencji jest podstawą do twojego działania więc chyba jest to
    raczej logiczne że musisz przedstawić. Co do regonu to numer się nie
    zmienia, więc nawet jak jeszcze nie masz to myślę że pismo z oświdczeniem
    że doniesiesz jak otrzymasz w zupełności wystarczy ( w moim US raczej nie
    chcą wogóle nowego regonu)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.