  • 1. Data: 2002-03-04 15:21:27
    Temat: Zmiana składki na FP ?
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    Może ktoś wie jaki jest los projektu zmiany wysokości składki na Fundusz
    Pracy ?

    JerryU

  • 2. Data: 2002-03-04 20:10:22
    Temat: Re: Zmiana składki na FP ?
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > Może ktoś wie jaki jest los projektu zmiany wysokości składki na Fundusz
    > Pracy ?

    Nic nie słyszałem o projekcie, choć dość dokładnie śledzę różne źródła.
    Dziura jest tak duża, że wszystkiego można się spodziewać - także kroków
    powiększających dziurę...

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-03-05 13:33:26
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof
    >
    >Sorry ale myślałem o FGŚP a wpisałem FP.

    Do czasu określenia wysokości składki na FGŚP przez ustawę budżetową stosuje
    się składkę w wysokości ustalonej na rok poprzedni. Po ustaleniu wysokości
    składki płatnicy będą musieli dokonać korekt od początku roku. Moje pytanie
    dotyczyło raczej tego w jakiej wysokości planuje się w ustawie budżetowej
    wysokość składki na rok bieżący.

    Pozdr.
    JerryU

  • 4. Data: 2002-03-05 21:59:37