  • 1. Data: 2002-03-04 10:37:43
    Temat: Numery kont ZUS
    Od: "Kay" <i...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Czy od 1.01.2002 zmienily sie numery kont bankowych ZUS? Wszystkie
    urzedy skarbowe przestawily sie na nowy format numeru, a jak wyglada sprawa
    z ZUS-em? Jesli sie zmienily to bardzo prosze o podanie numeru konta, na
    ktore nalezy teraz wplacac skladke na ubezpieczenie zdrowotne.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2002-03-04 18:28:21
    Temat: Re: Numery kont ZUS
    Od: "Wuwciu" <w...@g...pl>

    Z tego co wiem to nic się nie zmieniło, ja bynajmniej nic na ten temat nie
    słyszałam.
    Pozdrawiam

    Użytkownik Kay <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
    pisał:a5vidf$mvk$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-03-04 21:35:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Kay <i...@p...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych na
    > pisał:a5vidf$mvk$...@n...tpi.pl...
    bankowych ZUS?

    O niczym takim nie slyszałem

    > Wszystkie
    numeru, a jak wyglada spr
    > awa

    USy tak ale tak naprawdę to, zgodnie z zapisami o
    wprowadzaniu nowego standardu NRB jeszcze w tym
    roku mają obowiązywać dwa standardy równolegle.
    Także część banków przeszła już na nowe ale wiele
    stosuje tylko stary standard. Tak więc zus ma
    jeszcze czas :-)

    Sark