  • 1. Data: 2007-12-06 10:29:55
    Temat: Zmiana terminu z 10 na 15 a ciaglosc ubezpieczenia chorobowego?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Mam pytanko - niby oczywiste, ale z ZUSem wiadomo, ze nigdy nic nie wiadomo
    :)
    Do tej pory oplacalem skladki do 10 (tylko za siebie). W tej chwili mam
    zleceniobiorce i moj termin jest 15. Czy jesli zaplace takze 15 (no, wiem,
    14, bo 15 sobota), to wszystko bedzie OK, czy jednak jepiej - dla swietego
    spokoju - zaplacic 10. Chodzi mi oczywiscie o ciaglosc dobrowolnego
    ubezpieczenia chorobowego :) Czy ZUS nie przygotowal jakichs milutkich
    niespodzianek dla swych sponsorów?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-12-07 20:13:43
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 11:29:55 +0100, SDD napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam pytanko - niby oczywiste, ale z ZUSem wiadomo, ze nigdy nic nie wiadomo
    > :)
    :)

> [...]
    > spokoju - zaplacic 10. Chodzi mi oczywiscie o ciaglosc dobrowolnego
    > ubezpieczenia chorobowego :) Czy ZUS nie przygotowal jakichs milutkich

    Skoro wyliczasz wszystko na jednej deklaracji, to obowiązuje Cię jeden
    termin do całości wyliczenia, zatem instynkt przetrwania w tym wypadku
    odzywa się niepotrzebnie, bo niepodziewanek tym razem brak :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 3. Data: 2007-12-08 10:14:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > zleceniobiorce i moj termin jest 15. Czy jesli zaplace takze 15 (no, wiem,
    > 14, bo 15 sobota), to wszystko bedzie OK, czy jednak jepiej - dla swietego

    Jesli 15 jest sobota to mozesz zaplacic w najblizszym dniu roboczym
    czyli 17.

    a.