  • 1. Data: 2007-12-05 19:46:12
    Temat: Czy zaczynajac dg z dniem 3 grudnia zobowiazany jestem do wplaty zaliczki
    Od: L...@g...com

    z tytulu podatku dochodowego? Dodam tylko, ze moj teoretyczny przychod
    nastapi dopiero z poczatkiem stycznia.

  • 2. Data: 2007-12-05 19:48:37
    Od: L...@g...com

    zaliczka za grudzien oczywiscie

  • 3. Data: 2007-12-05 21:47:03
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Dec 2007 11:46:12 -0800 (PST),
    L...@g...com napisał(a):

    > z tytulu podatku dochodowego? Dodam tylko, ze moj teoretyczny przychod
    > nastapi dopiero z poczatkiem stycznia.

    W tym przypadku zaliczki nie zapłacisz,ale dochód za grudzień będzie do
    rozliczenia w nowym roku.
    I to bez względu na formę opodatkowania, jaką wybrałeś.
    Jeśli to kpir - w zeznaniu rocznym do 30 kwietnia, a jeśli ryczałt - w
    zeznaniu do 31 stycznia.
    I tyle :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 4. Data: 2007-12-06 10:06:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Dec 2007, L...@g...com wrote:

    > z tytulu podatku dochodowego? Dodam tylko, ze moj teoretyczny przychod
    > nastapi dopiero z poczatkiem stycznia.

    ...to w tym roku wyjdzie Ci strata.
    Do rozliczenia przez najbliższe 5 lat :) (nie więcej niż połowa w roku).

    pzdr, Gotfryd