  • 1. Data: 2007-12-06 08:59:53
    Temat: Abonament dla ,,frajerów"
    Od: klon <r...@h...com>

    Za co ja płacę abonament telewizyjny, który program nie włączę to
    serwują tylko polityków i brutalny świat. Czy chcę czy nie, cały rok
    na siłę indoktrynują mnie polityką.
    Włączam ,,publiczną" jedynkę - ,,Kawa czy herbata?" - konflikt Sikorski-
    Prezydent. W tle jakiś Komorowski, albo Dorn. To samo w
    ,,Wiadomościach". Podkreślam, że publiczną jest ona tylko z racji
    odstawiania publicznych szopek przednoworocznych.
    Włączam ,,publiczną" dwójkę - ,,Panorama" - polscy żołnierze w
    Afganistanie strzelali do dzieci. W tle jakiś Olejniczak, albo Bugaj.
    Vide program 1 TVP.
    Włączam lokalną trójkę - ,,Fakty" - prezydent Jeleniej Góry Marek
    Obrębalski otworzył lodowisko. Zamknął natomiast część obwodnicy.
    Włączam Polsat - ,,Wydarzenia" - ptasia grypa w Polsce - drób na święta
    podrożeje pewnie. W tle jakaś Rokita i Niesiołowski.
    Włączam TV4 - ,,Big Brother..." - małpy w klatce pokazują. W tle jakiś
    Schetyna.
    Włączam Tele5 - cofnąłem się chyba do ery kamienia łupanego. W tle
    jakieś kaczki.
    Włączam TVN - ,,Dzień dobry TVN" - te same znane mordy polityczne.
    Włączam TVN Siedem - ,,Wyścig po kasę". W tle jakiś Palikot.
    Włączam TVN 24 - afera generalska, afera w służbie zdrowia,
    kontrowersyjne nominacje, afera futbolowa, c.d. afery starachowickiej,
    afera byłej posłanki Sawickiej.
    Włączam TV TRWAM - Adam i Ewa, znaczy się Lipiński i Malik. W tle
    jakieś żebro, znaczy się Ziobro i Cymański. Na deser miss Sobecka.
    Włączam AXN - mordobicie, mordobicie i jeszcze raz mordobicie.
    Włączam Polsat2 - powtórka z rozrywki, czyli odgrzewane kotlety z
    Polsatu.
    Włączam Polsat Sport - Polacy dostali w dupę w siatkówkę, Małysz nie
    doskoczył.
    Włączam EUROSPORT - trzeci raz to samo od tygodnia. Mam tego dosyć!
    Włączam TV POLONIA - jakieś stare filmy z angielskimi napisami,
    których nie rozumiem.
    Włączam Polonia 1 - gołe cycki na ekranie i onanistów na telefon
    naciąganie.
    Włączam Zone Club - gotowanie na ekranie, jeden lepszy od drugiego,
    nie wspominając o książce kucharskiej. Albo Chuck Norris w fitnes
    studio na Total Gym.
    Włączam TVP Kultura - czarno-białe filmy komunistyczne.
    Włączam Europe! - Hollywood dla snobów.
    Włączam Superstację - UFO spaliło samochód Julii Pitery.
    Włączam Wedding TV - sport dla bogatych.
    Włączam TV Biznes - wzrosły stopy procentowe.
    Włączam Cartoon Network - kurcze, przecież nie mam małych dzieci.
    Przerzucam na jedynkę - ,,Szkoda gadać" - Piasecki i Rewiński drą łacha
    z minister Kopacz.
    W niedzielę na TVN - jakiś Wojewódzki pali głupa i karmi ludzi
    chamstwem.
    Klikam na TVN24 - te same mordy polityczne, znowu same skandale:
    ? Śląsk: wicemarszałek zatrzymany
    ? Aresztowano pielęgniarkę testującą szczepionkę na ludziach
    ? Były komendant główny policji skazany
    ? Pawlak chce pozwać serwis internetowy
    ? Krauze może wracać do kraju - pierwszy efekt programu Tuska
    ? Spada liczba uczniów próbujących używek
    ? Wichura w Beskidach - 2 tys. domów bez prądu
    ? ,,Tusk bawi się w Boga"
    ? Fałszywy ksiądz roznoszący opłatki zatrzymany
    ? Jedna osoba zmarła przy kiszeniu kapusty
    W poniedziałek na TVN w ,,Teraz my!" - Sekielski i Morozowski
    rozbierają jakąś Senyszyn.
    Wkurzyłem się i wyrzuciłem telewizor przez okno. Nie będę płacił
    abonamentu na dziadów.
    socjolog
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 2. Data: 2007-12-06 10:18:50
    Temat: Re: Abonament dla ?frajerów"
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "klon" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Za co ja płacę abonament telewizyjny, który program nie włšczę to
    > serwujš tylko polityków i brutalny œwiat. Czy chcę czy nie, cały rok
    > na siłę indoktrynujš mnie politykš.

    No cóż - ludzi właśnie to rajcuje, to to im do pustych bań pchają.
    Ale masz wybór. Ja po prostu nie mam odbiornika TV w domu.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 3. Data: 2007-12-06 18:41:43
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "klon" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > No cóż - ludzi właśnie to rajcuje, to to im do pustych bań pchają.
    > Ale masz wybór. Ja po prostu nie mam odbiornika TV w domu.

    ten klon, to troll boukun.. nawet nie rozumie, chyba ale nie czytałem co to
    są media publiczne, byle potrollować.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2007-12-06 18:49:43
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-12-2007 o 19:41:43 dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > U?ytkownik "klon" <r...@h...com> napisa? w wiadomo?ci
    .googlegroups.com...

    > ten klon, to troll boukun.. nawet nie rozumie, chyba ale nie czyta?em co
    > s? media publiczne, byle potrollowaae.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    cyt.: "wysyłanie wrogich, obraźliwych lub kontrowersyjnych wiadomości na
    jedno z publicznych "miejsc" w Internecie w celu wzniecenia kłótni."

    Wg tej definicji, Ty bardziej klasyfikujesz się na trola niż klon ;)

  • 5. Data: 2007-12-06 20:08:02
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jedno z publicznych "miejsc" w Internecie w celu wzniecenia kłótni."
    >
    > Wg tej definicji, Ty bardziej klasyfikujesz się na trola niż klon ;)

    hehe definicji jest wiele, każdy znajdzie coś dla siebie co mu pasuje i
    dodatkowo zrozumie tak jak mu pasuje.. jednak ja wogóle powstrzymuję się
    raczej od wysyłania wiadomości, raczej biorę udział w toczącej się dyskusji,
    a odmienne zdanie od jakiegoś dysutanta to norma w dyskusji.

    poza tym boukun to bez wątpienia troll i za m.in. swoje antysemickie
    wypowiedzi o ile mi wiadomo ma nawet jakieś sprawy w toku a nawet była chyba
    jakaś akcja z przeszukaniem domu ale nie znam szczegółów - nie pamiętam
    relacji;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

    EOT

  • 6. Data: 2007-12-07 06:37:33
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    .googlegroups.com...

    > ten klon, to troll boukun.. nawet nie rozumie, chyba ale nie czytałem co to

    Tak mi się zdawało. Co nie zmienia faktu, że ma wolny wybór. Nie przeszkadza
    nam w domu telewizor - bo go nie mamy.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-12-07 09:16:49
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-12-2007 o 21:08:02 dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > poza tym boukun to bez w?tpienia troll i za m.in. swoje antysemickie
    > wypowiedzi o ile mi wiadomo ma nawet jakie? sprawy w toku a nawet by?a
    > chyba
    > jaka? akcja z przeszukaniem domu ale nie znam szczegó?ów - nie pami?tam
    > relacji;)

    Nie znam klona/boukuna, ale stawiam flaszkę, że gdyby to samo napisał o
    eskimosach, to nikt by palcem nie kiwnął.

  • 8. Data: 2007-12-07 14:08:47
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Nie znam klona/boukuna, ale stawiam flaszkę, że gdyby to samo napisał o
    > eskimosach, to nikt by palcem nie kiwnął.

    widzisz ale prawdę mówiąc, to nie wiem co on tam o tym abonamencie napisał;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.