  • 1. Data: 2007-12-05 19:57:09
    Temat: Kasa mieszkaniowa, a kredyt na zakup działki
    Od: rafek <r...@g...com>

    Witam,
    w nawiązaniu do tematu, mam pytanie dotyczące ulgi podatkowej:

    - czy wycofując zgromadzone środki w kasie mieszkaniowej i
    przeznaczając je na częściową spłatę zaciągniętego kredytu na kupno
    działki budowlanej, będę musiał oddać fiskusowi to co już odliczyłem z
    tytułu oszczędzania w KM ?

    ---
    pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2007-12-06 06:27:34
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa, a kredyt na zakup działki
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "rafek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    niestety TAK
    oszczedzanie w kasie mieszkaniowej upowaznia cie do korzystania z ulgi
    mieszkaniowej tylko i wylacznie na zakup lub budowe domu lub lokalu
    mieszkalnego o dzialce zapomnij... przerabialem temn temat dwa lata temu
    pzdr